A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2013 Január
H K Sze Cs P Szo V

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

jan

25

Hogyan dolgozz az "Én Kft"-n

2013.01.25 - péntek

Az „Én Kft” a legfontosabb vállalkozásod. Akkor is, ha nem vagy vállalkozói beállítottságú.
kft


Az „Én Kft” nem más, mint a személyes fejlődésed. Természetesen gondolhatod úgy is, hogy ez nem olyan fontos.
Rendben van, de a következményeket vállalnod kell: átlagos élet vajmi kevés álom megvalósítással. Pontosabban megvalósítod, csak másét.


De miért is fontos a személyes fejlődés?
Ha abból indulunk ki, hogy a jó élet elrontója egy nagyszerű életnek, elmondhatjuk, hogy akkor élhetünk teljes életet, ha képességeinket maximálisan kibontakoztatjuk. Hidd el, igazán érdekes és izgalmas utazás önmagunk fejlesztése.


„Oké, de mit tegyek a fejlődésem érdekében?”


Had’ adjak hozzá ötleteket, tippeket:


-    „Bőségkép”
A következőt jelenti: Írd le kb. 90 mondatban az eszményi életed képét. Hol laksz, mivel foglalkozol, milyen napi programjaid vannak, milyen a családi életed, milyen vonzó emberi értékeket képviselsz. Bármit leírhatsz, amit szeretnél az életedben megélni és birtokolni. Ha végeztél, mond fel az egészet a mobilodra (közben kellemes relax zene is mehet a háttérben) és minden reggel hallgasd meg.

-    „Álomtabló”
Biztos már hallottál róla. Egy nagyobb táblára ragassz fel olyan képeket, amelyek a vágyott életed tükrözik. Egy szép lakás, egzotikus utazások, közös családi programok, kedvenc szabadidős tevékenységed, stb. Míg a bőségkép hallgatása közben elképzeled, hogy szeretnél élni, addig az álomtabló vizuális élményt nyújt hozzá.

-    Pozitív szokások kialakítása
Írd össze, mely tulajdonságokkal szeretnéd magad felvértezni és mely szokásaidtól akarsz megszabadulni. Válassz ki egyet, amiről úgy érzed, a legnagyobb hatást gyakorolná az életedre, fejlődésedre, és napi szinten foglalkozz vele, amíg részeddé válik. Fontos, hogy egyszerre csak egy szokás kialakítására törekedj. Így nem aprózod el magad és fókuszált maradsz.

-    Egészséges étkezés és táplálék kiegészítők használata
Az egészséges étkezésről rengeteget hallottál és tudod is mi az, amire szükséged van. A nehézséget a szokás kialakítása jelenti, hogy be is tartsd. Javaslom, hogy vedd fel a pozitív új szokásaid közé az egészséges táplálkozást is. A táplálék kiegészítők használata szintén szokás kérdése, hisz az emberek többségének nincs gyerekkorból hozott modell arról, hogy naponta tudatosan jó minőségű „bogyókat” fogyasszon. Nekem sem volt, de kialakítottam.

-    Sportolás
Helyben vagyunk! Az örök harc egyik színtere. Nem arról van szó, hogy az emberek nem szeretnének sportolni, mozogni, hanem a heti rutinba még nem építették be a heti 3x-i edzést. Márpedig ha szeretnéd, hogy tested sokáig szolgáljon egészségesen, iktass be heti 3x1 óra mozgást a jó közérzetért és a (vonzó) egészséges megjelenésedért.

-       Könyv, e-book
Én csak szuperlatívuszokban tudok a könyvek hatalmáról, az olvasásról beszélni. Amit felnőtt életemben elértem, és ahová tartok, azt mind a néma tanítóknak köszönhetem. Gondolj csak bele: amennyiben elolvasod azt a könyvet, amelynek szerzője annak a területnek a szakértője, amiben Te is szeretnél jeleskedni, fejlődni, pár hét alatt több év, esetleg évtized tapasztalatainak a birtokába kerülsz. Mindössze pár ezer forintért. Ennél jobb invesztíció nincs a világon!

-    Cd, hangos könyv
Ma már remek lehetőség van a tanulás ennek a módjának is, hála a remek piacon található hanganyagoknak. Egy tipp: amennyiben vezetés közben hallgatod őket, nagyszerűen kihasználod az időt. Tehát, változtasd az autód guruló egyetemmé!

-    Rendezvények, szemináriumok
Ha jobban bele akarod magad ásni egy-egy területbe, a legjobb megoldás az 1-2napos rendezvények. Koncentráltan és professzionális körülmények között tudsz tanulni, semmi nem vonja el a figyelmed, hisz az(ok) a nap(ok) csak arról szól(nak), amiről többet akarsz megtudni.

-    Infó-és oktató termékek
A tanulást több termék segíti: könyv, cd, munkafüzet. Fontos, hogy szisztematikusan és folyamatosan dolgozzuk föl a tananyagokat, hisz csak akkor van értelme, ha végig is csináljuk.

-    Interneten elérhető tanfolyamok
Az előnye, hogy bárhol hozzáférhető, ahol internetes hozzáférés biztosított. Rugalmas és kényelmes módja a tudás megszerzésének.

-    Mentor, szponzor, coach
A haladásodat tudja gyorsítani, illetve az úton tart az olyan személy, Akinek érdeke, hogy Te fejlődj.



Mint látod, nagyon sokrétűen tudod magad fejleszteni és korántsem teljes a kép. Azokat igyekeztem összegyűjteni, amiket magam is alkalmazok. A felnőtt képzés az egyik legfontosabb teendőinket kell, hogy képezzék, hisz az iskola mindössze arra tanít meg, hogyan legyünk alkalmazottak és hogyan éljünk hónapról hónapra. Márpedig ezzel képességeid csupán töredékét használod ki.

 

De én tudom, hogy Te ennél többet akarsz!

 

 

 

jan

5

Maradj lendületben!

2013.01.05 - szombat

Amikor kitűzöl magad elé egy szép célt, még nem alakult ki a lendületed.

 

A lendület működése a következő:

elindulsz és mindenhol akadályokba ütközöl, semmiben sincs szerencséd. De folytatod.
Eleinte nem ismer téged senki. Nem hisznek Neked, mert még semmit sem tettél le az asztalra. Nem tudják, hogy megbízható vagy-e, vagy csak egy újabb kalandor, aki összecsuklik, amikor komolyra fordulnak a dolgok. Eleinte nem történik semmi. 


Ahogy telnek a napok és gyarapodnak a kapcsolataid, nőni kezd a lendületed. Megmutatod az embereknek, hogy nem fogsz letűnni a színről - de még mindig nem történik semmi. Így hát kitartasz.


trumpAztán egy napon megnyílik előtted egy lehetőség. Ezt gyorsan elmondod mindenkinek, akivel kapcsolatban állsz, és ettől hirtelen emelkedik az ázsiód. Kezdenek hinni neked. Folytatod a munkát, és eljutsz egy valamivel magasabb szintre. Egy idő után már akkorára nő a lendületed, hogy megsokszorozódnak a lehetőségek. Ezt is elmondod mindenkinek, és az értéked hihetetlenül megugrik. Mindenki látja, hogy lendületbe jöttél, és csatlakozni akar hozzád.


Hogyan tehetsz szert lendületre? Először is szenvedélyesen és intenzíven kell koncentrálnod egy nagyon konkrét célra. Válassz olyasmit, amiben nagyon jó vagy, vagy amiben képes lehetsz kiválóan teljesíteni. Alapozd meg azzal a lendületedet, hogy kiváló ismerőjévé válsz a területednek.


Egy jó mentor is segít a lendület kialakításában. Kérj tőle tanácsot. Ha valamit nem értesz, kérdezd meg a mentorodtól. Fontos, hogy lefektesd az alapokat. Hogy megszerezd a szükséges lendületet, vállalj állást a saját területeden, amilyen hamar csak lehetséges. Dolgozz a postázóban vagy nyári gyakornokként - mindegy, csak legyen már bent az egyik lábad, hogy elkezdhesd felépíteni a valódi lendületedet.


A lendület olyan, mint a zseton a pókerben, amit mindig bent kell hagyni, és egyre többet kell hozzáadni, hogy játékban maradhass.


forrás: Donald Trump - "Gondolkodj nagyban és csapj oda keményen" c. könyvéből


Vedd észre, hogy minden egyes nap új lehetőség. Mindennap magasabb szintre juthatsz. Mindennap fejlesztheted magadat és növekedhetsz. Maradj hát lendületben!

 

 

dec

28

Idei utolsó bejegyzésként egy most történt személyes élményem osztom meg Veled, kedves Olvasó!


Gondolom már hallottad, vagy olvastad, hogy a vonzó személyiséggé válás az egyik óriási értéke a hálózatépítésnek.
Éppen ezért egy halom új szokás kialakítását tűztem ki célul. Az egyik ilyen elérendő szokás, hogy nem húzom fel magam apró-cseprő dolgokon (ezen még most is dolgozom). De lássuk a sztorit:


A munkahelyen a főnökasszony elküldött cigarettáért. Nna, pont ehhez van kedvem, hogy asszisztáljak egy egészség romboló tevékenységhez!
Rendben, mondtam, majd az első benzinkúthoz hajtottam. Az úton persze dohogtam magamban, szuper, hogy lehet még csicskáztatni, csak mert még szükségem van a mókuskerékre. Aztán felderengett az új szokás – tudod, "no mérgelődés" -, így inkább elhessegettem a negatív gondolatot.


A benzinkúti kasszánál kifizettem a 2doboz cigarettát, majd… majd hirtelen eszembe jutott valami: a profi mlm magazin decemberi számát még nem vettem meg, hátha itt hozzá juthatok. Még 1db volt belőle, az pont rám várt.
Mosolyogva távoztam, hisz már megvolt az én „hasznom”.

 

Visszaérve stikában gyorsan átlapoztam (mégiscsak munkahely) és alig hittem a szememnek:
a Guruló Egyetem megnyitja „online kapuit” és híres külföldi sikerguruk cd-it magyarra fordítva közzé teszik. Évek óta ez volt az egyik vágyam!  Hihetetlenül fellelkesültem! Kb. 2éve minden holtidőt igyekszem kihasználni hanganyagok, szemináriumok hallgatásával: autóvezetés közben, mosogatás közben, futás közben.
Még aznap este rendeltem egy kisebb pakkot Brian Tracy anyagaiból. És mindez mivel kezdődött? Elküldték a „kisdobost” cigiért.

 

brian


Konklúzió: ne mérgelődj, hisz nem tudhatod, miért történnek meg bizonyos dolgok. Néha elég, ha csak sodródsz az eseménnyel és figyelsz, hogy hozhatod ki belőle a legtöbbet. 

 

 

dec

21

Paradigma 2.rész

2012.12.21 - péntek

Előző bejegyzésemben http://alomkave.hu/blog-2012-12-14-Paradigma_1_resz megígértem, hogy két személyes példával fogok élni a paradigmát illetően.


A paradigmák azok a begyepesedett szokásaink –és itt most a negatív, hátráltató szokásokra gondolok-, amik miatt megreked a fejlődésünk azon a szinten, ahol jelenleg állunk és mindez változatlan marad, amíg nem teszünk ellene.
Ez a tény pedig az erős ösztönű tudatalatti cápánkat fenemód ingerli, hisz az ő feladata az, hogy bármi áron őrizze az állandóságot. Ezért fontos, hogy a szokásokat elérhető célokká alakítsd.


Az első személyes példa nem más, mint a korán kelés.
Ez persze nem nagy kunszt akkor, ha az ember dolgozni megy, hisz akkor megvan a kellő támogató motivációja a tudatalatti cápánknak: vagy bemész dolgozni, vagy nem kapsz enni! Ugye itt a pénzen elérhető dolgokról beszélek.

De mi a helyzet a szabadnapokkal, délutános műszakokkal? Akkor miért kellene felkelni?


Ha az embernek van célja, akkor áldoz rá: online hálózat építés, elmém hasznos dolgokkal való feltöltése az olvasás, gondolkodás által.


Ám ez a cápámat cseppet sem érdekli, ezért nem kel fel, ha nem muszáj.

 

Megoldás: csináljunk muszáj helyzetet! Ébresztő!

 

„Azt lenyomhatod”-mondhatod. Lássuk, hogy a tudatos elme, az okos professzor tud-e szót érteni a fájdalom és kényelmetlenség elkerülésére törekvő tudatalatti cápával


Prof.: „Idefigyelj! Ha nem akarod, hogy életed végéig csipogjon hajnalban ez a francos vekker, akkor jobban teszed, ha segítesz felépíteni az online hálózatom. Ha így teszel és elérjük azt a szintet, ahol már nincs szükség a munkahelyre, felmondunk, és soha többé nem kell korán kelned! Áll az alku?”

 

prof


Persze már a 2. reggel üvöltött a cápám az alvásért, de következetes maradtam. „Ajándékként” azért megígértem „neki”, hogy hetente beiktatok pihit is, csak hogy ne veszítsük szem elől az "ő" célját: a pihenést.


A kora reggeli „Arany órának” más előnye is van: ugyanis addig van nyugalom, amíg az 5hónapos Kislányom fel nem ébred. Mert aztán már nincs kecmec.


Íme, a következő személyes példám:
Részemről hatalmas paradigmaváltás volt pár hete az első „hosszabb” futásom. Hetente 1-2alkalommal 3-4 kilométereket szoktam futni. Ilyenkor gyakran eszembe jut, hogyan képesek emberek lefutni a maratoni 42km-t, mikor én 4km alatt széthajtom magam? Míg egyszer csak azt nem mondtam magamnak:


„Oké, próbáljunk ki valami mást. Fuss le 5km-t olyan laza tempóban, hogy az meg se kottyanjon.”


Amikor végeztem a futással és szusszanás nélkül jöttem le a futópadról 34perc után (mondtam, hogy laza tempó), hihetetlen öröm járt át:
hisz ebben a tempóban akár a Maratont is le tudom futni szintidőn belül!


A következő 10napban 2x is lefutottam bő óra alatt 10-10km-t, amiben már nem találtam semmi furcsát. Hisz a paradigmaváltás, az, hogy én 3-4km-nyi futásra vagyok beállítva, már a laza 5-ösnél megdőlt. El is döntöttem, hogy kiterjesztem szellemi és fizikai korlátaim:


Lefutom a 2013. Októberében megrendezésre kerülő Maratont! „Ráhangolódásként” pedig a szeptemberi Félmaratont.


Na, mármost! Azért, hogy a cápámnak, azaz a tudatalattimnak ne legyen sansza sem, hogy a kényelmi zónámban tartson, szabotálva ezzel a tervem, az alábbi óvintézkedéseket teszem:


-    online már lehet regisztrálni mindkét eseményre
-    felveszem a kapcsolatot azokkal az ismerőseimmel, Akik már korábban végig futották, ötletekért, tippekért, tanácsokért, edzéstervekért.
-    hétről-hétre vezetem a fejlődésem, megtett távokat, így tettem érhetem magam, ha lazsálnék
-    …és talán a legerősebb külső nyomás: ez a Blog bejegyzés! …hisz a neten futótűzként terjednek a hírek, így a cápámnak nincs mit tennie: segítenie kell a hatalmas erejével a célom elérésében. Így tudja az okos professzor -a tudatos elme- irányítani saját „háziállatunkat”.


Tanácsom:

Álmod meg a céljaid és találd meg hozzá a kényszerítő okokat, hogy végig is csináld, amit szeretnél, mert a jó szándék nem elég.
Jó szokásokkal mesés életet alakíthatsz ki magadnak, ám ha elmulasztod szokásaid megregulázását, az eredményekért csak magad okolhatod.


„A szokások vagy a legjobb szolgálóid, vagy a legrosszabb uraid.” Emmons

 

 

dec

14

Paradigma 1.rész

2012.12.14 - péntek

Napok óta előjön nálam ez a téma:
cd-t hallgatva, könyvet olvasva, hangos könyvben, videóban, szemináriumon.
Paradigma.


Mi is ez, és miért olyan fontos?
A paradigmák alapjában véve a szokásaink és hiedelmeink gyűjtője. Vannak előrevivő pozitív és korlátozó negatív paradigmáink.

 

Általános példa pozitívra:
-    nézz szét, mielőtt az úttestre lépsz
-    reggel és este moss fogat
-    autóban indulás előtt kösd be magad
Ezek legtöbbször védő mechanizmusként funkcionálnak és nagyon hasznosak.


Negatív:
-    „én már nem tudok megváltozni, ilyen vagyok”
-    „a gazdagok mind csalók”
-    „nem tudok lefogyni”
-    „nem tudok leszokni”


Mivel a paradigma a tudatalatti felség területe, így elég nehéz a változás, még akkor is, ha tudjuk, az előnyünkre válna. A tudatalatti feladata fenntartani a status quo-t, azaz az állandót. Bármi, ami ettől eltér, azt veszélyként fogja érezni és azonnal szabotálja. Így jár el a pozitív kezdeményezéseknél is: nem látja át a hosszú távú előnyöket, ő az azonnali fájdalomra és kellemetlenségre reagál. Tehát igyekszik visszaállítani a status quo-t.
paradigma


Mire gondolok?
Vegyünk néhány igen népszerű kijelentést: „Lefogyom”. „Abba hagyom a dohányzást”. „Hetente 3x sportolok”.


Az első 1-2hétben még a lelkesedésünk, motivációnk dominál. Ám mikor a rózsaszín köd elvész és maradnak a szürke hétköznapok a millió megoldandó feladatokkal, csillogását veszti a nemes cél.
Ilyenkor az azonnal reagáló, erős, ösztönös és hatalmas cápa - vagyis a tudatalatti - akcióba lép és vissza akarja venni az irányítást a tudatos elménk fölött:


„Már 10 napja nem gyújtottál rá, ez az egy szál nem számít”. „Ez csak egy süti”. „Ma nem futok, jót fog tenni egy kis pihi”. „Majd holnap foglalkozom az üzlettel”.


Ha bedőlsz neki, a tudatalatti nyert, és elvesztetted a változás iránti szándékod. Ezért fontos, hogy a szokásokat elérhető célokká alakítsd.


1.    Paradigmaváltás
Felismered, hogy bizonyos szokásodon változtatni akarsz. Új, előrevivő szokást akarsz felvenni.

2.    Új szokás kialakítása
A legfontosabb a rendszeresség. 30 napon keresztül minden nap tedd azt, amin változtatni szeretnél. Ha 1nap kimarad, kezd elölről!

3.    Terv készítése, cselekvés

Apró részfeladatokra lebontott cselekvési terv. Tűzz ki határidőt, mikorra szeretnél bizonyos dolgot elérni, vagy megszerezni.

4.    Számonkérés
Ez nem más, mint külső nyomás a tudatalattira, a cápára. Kérj meg Valakit, hogy bizonyos időközönként, pl. hetente számoltasson el, hogy haladsz a terveid illetően.

 


A következő alkalommal hozok is két személyes példát, Nálam hogy működik mindez a gyakorlatban. Addig is kellemes tervezgetést és cselekvést kívánok az új szokások kialakításához!